Hemma

hej bloggen !
jag är hemma nu från hannas land eller jag kom hem igår men sak samma,
idag ska jag vara med hanna och lite senare spela badminton. Igår så var vi på förmiddagen på hannas land men sen ringde max (hannas bror) och sa att han var sjuk så då var vi tvungna att åka hem. När vi kom hem var vi först hos hanna och hoppade studsmatta med en vattenspridare, vi åkte lite senare hem till mig för vi skulle slagga där.
Och där hoppade vi också studsmatta fast min vattenspridare funkade inte så vi hoppa med vatten slangen istället.
Sen efter det träffade vi alex och gick och köpte glass, sen gick vi hem till mig. och var där lite, osv.
min blöta outfit :)

Kommentarer

Kommentera här;):

Namn:
Remenber♥?

mail: (publiceras ej)

din blogg tack: (publiceras ej)

vad har du på ♥:

Trackback
RSS 2.0