torsdag

hejhej bloggen,
förlåt att jag inte skrev igår men jag skriver om vad som hände nu istället
hanna var sjuk för andra dan saknade henne sjukt mycket
men jag Nathalie alex filip kevin ewa och niklas gick hem till nathalie
efter typ en timma gick kevin niklas och ewa hem så det var bara jag filip alex och nathalie
vi var i hennes säng och pratade ganska länge tills vi börja prata om bloggar
alex klagade på min blogg eftersom jag inte har skrivet ett inlägg om honom och nathalie har gjort det
så här kommer två bilder på Alex
före
söt vah??
och efter
lite läskig men han gjorde en grimars och bättre bild fick jag inte och det är nathalie i bakrunden
kisses linn

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Alex, älsklingen!:)<3

2010-03-27 @ 00:52:57
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera här;):

Namn:
Remenber♥?

mail: (publiceras ej)

din blogg tack: (publiceras ej)

vad har du på ♥:

Trackback
RSS 2.0