födelsedag+bjursås=skidor

hejhej bloggen,
som ni kanske förstår så fyller jag år idag och jag fick ingen vanligskoldag vi åkte typ på klassresa till bjursås asså hela årskursen i en lite buss i tre timmar och jag och Nathalie råkade förstöra en lift fast det var inte med mening ju men det som var det typiska var när vi titta till liften tio meter på andra sida stog alla killar och tittade på oss men jaja jag tänker ladda upp bilder på vad jag fick och bilder från bussen
det var nån kortlek där det stog sanning elr konka jag fick av mamma och pappa
dom här örhängena fick jag av mina fina vänner elsa nathalie och hanna
det e fina strumpor som jag fick av min brosha lukas
trosor som jag fick av mamma och pappa
en berlock elr hur det stavas
en liten kulig pistol som skjuter glitter som lukas oxå gav mej
en fin tröja från lukas igen
en sån här sötnos ska jag få fast grå den var försenad -.-'
MIN TÅRTA!!
lilla filip
sötnosarna amanda och elsa
martin men han var inte berädd så den blev inte bra
filmen vi såg på bussen
lilla emma
och här e linda
vilken fin min daniel gör:P
fler grimarsker påalex hihi
och älsklingen nathalie
det var allt idag
kisses linn

Kommentarer

Kommentera här;):

Namn:
Remenber♥?

mail: (publiceras ej)

din blogg tack: (publiceras ej)

vad har du på ♥:

Trackback
RSS 2.0