Hanna gästbloggar !

Hej hej,
Som ni alla vet så är Linn i sälen : /
tråkigt för mig, men iaf så ringde jag henne och då sa hon att jag kunde gäst blogga på hennes blogg,
efter som att hon inte har något internet där.
Och jag tycker så jäkla synd om henne för när jag ringde henne så sa hon också att hon hade ramlat i backen!
Hon fick åka scoter (staving ?) ner och sen rönka.
Som tur var så hade hon bara stukat ena knät.
Men ändå...
Jag vill vara där uppe med henne!!, saknar henne sjuk mkt !
Men sånt är livet.
Vad ska jag mer skriva...?
Idag så har jag städat nästan hela dagen  trist som fan,men imorgon ska det bli ändring på det !
då ska jag först träffa klara och Nathalie sen ska jag slagga med Nathalie och Elsa :)
det ska bli sjukt kul ! :)

Aja ses sen godnatt puss puss!
/kissies Hanna ;)

Kommentarer

Kommentera här;):

Namn:
Remenber♥?

mail: (publiceras ej)

din blogg tack: (publiceras ej)

vad har du på ♥:

Trackback
RSS 2.0