dagar från sälen

Sälen

Fredag

Idag är första dagen vi åker sidor, vi åkte i lindvallen.

Dagens fall : Jag och Nathalie ramlade i liften i mitten av backen, första gången Nathalie ramlade i en lift -.-’

När vi hyrde i sälen torget hade kommit ett litet nöjes fält, det var en scen och på den stod mojje och sjöng. Mojje från Micke och mojje .

 

tittar på legend of the seeker, tjejer dödar killar = girlpower

 

lördag

idag fick vi leta efter påskägg och det var riktigt svårt, min mamma hade gömt mitt ägg i min hand väska!

Jag, nathalie och madelen var och badade på experium. Stackars madelen, hon blev påkörd i en rushelkana.

Dagens fall : min bomb!

Robert wells ska komma till torget idag, men vi orkar inte åka dit.

Just nu tittar vi på reprisen från så ska det låta från igår, Nathalie är och hyr längd skidor just nu.

 

 

söndag

lukas fyller år idag! Vi åkte till stöten och åkte skidor där iställt, vad ska man välja  30 min i bil för bättre backar elr 5 min i bil för lite sämre backar?

 

jag har typ åkt alla backar man ser här men mest dom svarta på höger sida.

Dagens fall : jag ramlade inte!!!

Idag kommer kanske lite senare idag Philip H och hans famij till oss.

 

den svarta har jag åkt!!!


Kommentarer

Kommentera här;):

Namn:
Remenber♥?

mail: (publiceras ej)

din blogg tack: (publiceras ej)

vad har du på ♥:

Trackback
RSS 2.0